Kriebels, kriebels, kriebels en de laatste loodjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Cecile Busger op Vollenbroek - WaarBenJij.nu Kriebels, kriebels, kriebels en de laatste loodjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Cecile Busger op Vollenbroek - WaarBenJij.nu

Kriebels, kriebels, kriebels en de laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Cecile

13 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Jaja, nu moest het er maar is van komen. Mijn eerste verslag op mijn weblogje op waarbenjij.nu... Nooit gedacht dat ik dit ook een keer zou aaanmaken:)

Over precies 13uur vertrek ik richting GHANA! AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!! 13 uur.. Miedug wat gaat de tijd snel! Nu nog even met zn allen een filmpje kijken en dan hopen dat ik vannacht een beetje kan slapen. Om half 8 vertrekken we namelijk richting Schiphol.

Roy is erg trots op mij op dit moment.. Ik heb namelijk mijn hele tas al ingepakt, ik ben al ingecheckt voor mijn vlucht en heb voor de rest eigenlijk alles geregeld! Ik.. Cecile Busger op Vollenbroek.. ben de avond voor de reis helemaal klaar voor vertrek. Dit is me nog nooit gelukt:P haha

Morgen is het dan echt zover. Als het goed is kom ik om 20.20uur aan in Accra (22.20uur NL tijd) en wordt ik opgehaald door een vrouw genaamd Victoria. Ik blijf de eerste 2 dagen in Accra waar ik de belangrijkste dingetjes kan regelen, zoals geld wisselen/pinnen en een simkaart regelen voor mijn mobiel en een dongle voor de laptop.
Na 2 dagen ga ik door naar Tamale, daar zal ik ook 2 dagen blijven ter voorbereiding en vanuit daar ga ik naar mijn gastgezin.
Bij dit gastgezin zal ik 6 weken wonen terwijl ik ga werken in het God Cares Community Hospital, een kleine kliniek dichtbij Tamale.
Na die 6 weken ga ik nog 2 dagen naar Nakpanduri waar de oom van mijn vader woont en vanuit daar ga ik de laatste 2 weken rondreizend weer richting Accra waar ik op 16 december weer op het vliegtuig terug zal stappen! Fluitje van een cent, toch?

Pff.. ik snap nog steeds niet dat ik dit echt ga doen! Aangezien Marlotte (vriendin van mij) mij er steeds aan herrinnerd dat ik als kind al moest huilen als ik ergens ging spelen, omdat ik dat zo eng vond:P Dus dat ik dit doe zal voor mij echt een overwinning zijn:P haha..

Ik zal iedereen super erg missen, maar hoop dat ik ook veel zal leren van mijn kleine avontuurtje in Ghana.

Ik zal proberen om snel een nieuw verslag te maken van de eerste dagen in Ghana!

Tot dan!



  • 13 Oktober 2012 - 23:08

    Joyce:

    heeeel veel plezier en geniet er van en doe voorzichtig dikke kus en tot gauw,
    liefs joyce

  • 14 Oktober 2012 - 16:09

    Jolien:

    Hey lieve Cecile,
    Hele fijne reis en enjoy! Ik ga je verhalen hier volgen (dat betekent dat ik ook verhalen verwacht :P)
    liefs Jolien

  • 16 Oktober 2012 - 18:16

    Karin:

    heel veel plezier en succes daar Cecile en doe oom Johan de groetjes van ons ...liefs Karin en kinderen Busger op Vollenbroek

  • 16 Oktober 2012 - 19:23

    Stephani:

    Hoi Cecile,
    Ik kom je blog tegen op Fb. Wat ontzettend gaaf dat jij deze reis kunt en mag maken!
    Ik/wij wensen jouw heel erg veel succes en vooral veel plezier, dit is een reis om nooit meer te vergeten!
    Veel groetjes uit Enter!
    Stephani Rutenfrans

  • 17 Oktober 2012 - 18:28

    Anita:

    Hoi Cecile,

    Heb je een goede reis gehad?
    Wij wensen jou heel veel plezier en succes in Ghana en hopen dat het een onvergetelijke tijd voor jou wordt!
    We zijn heel benieuwd en we zullen je zeker blijven volgen op deze site!

    Een lieve groet van
    André, Anita, Mart, Elke en Thijs BoV

  • 18 Oktober 2012 - 18:12

    Jose Heikens:

    Hoi Cecile.

    Heel veel plezier en succes met je werk in Ghana
    Hopelijk wordt het een onvergetelijke reis voor je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cecile

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 661
Totaal aantal bezoekers 20726

Voorgaande reizen:

11 November 2013 - 17 April 2013

Backpacken door Zuid-Oost Azië & Australië

14 Oktober 2012 - 17 December 2012

Ghana

Landen bezocht: